Wojciech Musiał & Daniel Siatkowski

Wojciech Musiał

Swoją przygodę z motosportem rozpoczął w 2013 roku, zostając członkiem Supercar Clubu. Doświadczenie za kierownicą super samochodów wypracował na przestrzeni 15 lat. Pierwsze szlify kierowcy sportowego zdobył na wyjazdach klubowych. Przez ostatnie pięć lat skupił się na motosporcie, biorąc udział w zawodach w całej Polsce i odwiedzając różne tory samochodowe (Ułęż, Kielce, Modlin, Jastrząb, Silesia, Bednary, Poznań, Biała Podlaska). Jego zaangażowanie i ciągłe rozwijanie umiejętności kierowcy rajdowego zaowocowały w 2018 roku uzyskaniem licencji kierowcy rajdowego na torach asfaltowych. Obecnie wciąż rozwija swoje hobby, by uzyskać licencje zawodnika rajdowego na torach szutrowych i wystąpić w rajdzie DDEC typu Cross-Country.

Daniel Siatkowski

W Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski od 2004 roku. Na swoim koncie ma ponad 100 startów w rajdach. Pilotował takich kierowców jak: Grzegorz Grzyb, Radosław Typa, Zbigniew Staniszewski, Maciej Oleksowicz, Maciej Rzeźnik, Daniel Żarna.

2011- III miejsce w klasyfikacji generalnej Rajd Polski

  • 2012- III miejsce w klasyfikacji generalnej Rajd Polski
  • 2012- v-ce Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej
  • 2012- Mistrz Słowacji w klasyfikacji generalnej
  • 2014- v-ce Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej

Tadeusz Rzeżuchowski & Wojciech Jermakow

Tadeusz Rzeżuchowski

Od zawsze związany z motoryzacją – wszystko, co ma 4 kółka, jest jego pasją. Od torów wyścigowych, odcinków specjalnych rajdów płaskich, aż do świata Cross Country.

Wojtek Jermakow

(ur. 1981) Były dziennikarz Radia Olsztyn, współtwórca znanego wszystkim rajdowym fanom Radia Rajdowego, towarzyszącego wielu edycjom Rajdu Polski. Komentator imprez motoryzacyjnych. Jest również czynnym zawodnikiem rajdowym (licencja od 2007 roku). Pilotował m.in. Krzysztofa Szeszko, Andrzeja Kalitowicza, Radosława Typę i Bohdana Ludwiczaka. Wojtek jest też autorem tekstów rajdowych piosenek (m.in. „Rajd to rajd”, „Jadę nielegala”).

Magdalena Zając

Magdalena Zając

Lekko zakręcona właścicielka księgarni. Uzależniona od wypraw ukochanym jeepem wranglerem. Z Bocianem, przyjacielem z prawego fotela, przemierzyła tysiące kilometrów dróg i bezdroży. W myśl zasady lepiej późno niż wcale debiutuje w sporcie motorowym.

Michał Cebula & Filip Chilarzewski

Michał Cebula

Motoryzacja to jego pasja od zawsze. Motory, samochody i wszelkie pojazdy kołowe napędzane silnikami spalinowymi zawsze go fascynowały. Im głośniejsze i o większej mocy, tym lepiej. W rajdach dopiero raczkuje, ale brak doświadczenia ma zamiar nadrobić litrami wylanego potu, zaangażowaniem i walecznym sercem. Słowo „niemożliwe” nie figuruje w jego słowniku, a ciekawość, kreatywność i chęć zmieniania świata są wpisane w jego genetyczny kod. Niech Was nie zwiedzie powierzchowność „Misia” – pod „maską” kryje się power i nieustępliwość. Zna jednak granice ryzyka, choć w jego przypadku są one najczęściej tylko umowne. Stres biznesowy chętnie odreaguje adrenaliną w sporcie rajdowym.

Filip Chilarzewski

Zanim samodzielnie nauczył się siadać, siedział już za kierownicą samochodu ojca. Czyta, ogląda i słucha wszystkiego, co związane jest ze sportami motorowymi i motoryzacją. Pierwszą pasją stały się samochody, ale postanowił spróbować swych sił jako motocyklista. Zaraz po utrzymaniu uprawnień na jednoślad, ruszył w dziewiczą, dłuższą podróż na przylądek Nordkapp. Najbardziej ceni sobie wyzwania, z którymi może się zmierzyć i przetestować swoje możliwości. W biznesie i sporcie kieruje się zasadami fair play. Granice ryzyka ma ściśle zdefiniowane. Podejmuje szybkie, intuicyjne decyzje. Rajdy będą dla niego kolejnym wyzwaniem, oderwaniem od codziennych stresów i przede wszystkim dobrą zabawą dającą sporą dawkę adrenaliny.

Ewa Soroczyńska & Roman Kiciński

Ewa Soroczyńska

Wieloletnia uczestniczka RPPST.
W tym sezonie podjęła wyzwanie zmiany auta oraz udział w DDEC.
Ewa to typowa motomaniaczka zakochana w autach, rajdach i motoryzacji.

Romek „Kiciuś” Kiciński

Debiutował w roli pilota na rajdach terenowych na legendarnej Tarpaniadzie w 1989 roku, startując samochodem GAZ 67 z II Wojny. Od tego czasu samochody bardzo się zmieniły ale zamiłowanie do ścigania w terenie pozostało, więc regularnie uczestniczy w rajdach cross-country. Kocha wszystko to co szybko jeździ, hałasuje i spala benzynę, więc jeździ także na motorach enduro oraz bawi się w ściganie po płaskim terenie, gdzie pilotuje go córka, która odziedziczyła motoryzacyjnego bakcyla.

Jest zapalonym podróżnikiem i organizatorem wypraw off-roadowych, swoim wyprawowym autem odkrywa co roku nowe, niedostępne dla zwykłych turystów zakątki Polski i Europy.

Pascal Brodnicki & Ernest Górecki

Pascal Brodnicki

Urodzony w Lille, we Francji. Po szkole gastronomicznej zdobywał doświadczenie w wielu restauracjach na całym świecie. Prowadzący telewizyjnych programów kulinarnych i producent internetowej platformy kulinarnej „Tuba Smaku”. Autor kilku książek kulinarnych i miłośnik kuchni francuskiej. Ambasador kampanii Instytutu Żywienia „Zachowaj Równowagę”. Podróżnik, spełniony tata. Pasjonat motoryzacji i sportów motorowych. Startował jako gość w Warszawskim Safari 2017 (DDEC). Jego pilotem był Maciej Wisławski.

Ernest Górecki

Przygodę z off roadem zaczął 15 lat temu razem z ojcem Robertem Góreckim w rajdach przeprawowych. W 2005 roku na swoim koncie miał rajd Expedycja Kaszubia, rajd Berlin – Wrocław czy Harenda 24 Trophy, gdzie zdobył drugie miejsce. W 2006 dwukrotnie zwyciężył 6-godzinne rundy maratonu H-6 Izery Trophy. W rajdzie Tuareg Rallye Maroko zajął szóste miejsce, podobnie jak w tunezyjskim El Chott, a w kultowym rajdzie Berlin-Wrocław miejsce 11. W styczniu 2007 stanął na starcie rajdu Dakar. W 2013 roku z Maciejem Stańco wywalczył tytuł wicemistrza Europy w grupie T2, a w 2014 z Łukaszem Komornickim sięgnął po tytuł mistrza Europy FIA CEZ i został drugim wicemistrzem Polski. Startując z Pawłem Molgo w rosyjskim Silk Way Rally 2012 wywalczył 28 pozycję w klasyfikacji generalnej, 7 lokatę w Rajdzie Maroko, 2 pozycję na rajdzie OiLibya Rally of Morocco 2013. W 2015 roku wygrał dwutygodniowy rajd Africa Eco Race rozgrywany na klasycznej trasie Dakaru.

Maciej Grabowski & Adam Binięda

Maciej Grabowski

MATRIX SIEDLCE – KIEROWCA: BARTŁOMIEJ GRABOWSKI – właściciel hurtowni narzędzi Matrix w Siedlcach.

Pasjonat motoryzacji i szybkich samochodów.

Uczestnictwo w rajdach jest dla niego sprawdzeniem się w ciężkich terenowych warunkach oraz zdobywaniem rajdowych umiejętności. Jeździł hobbistycznie po pustyniach Maroko i Jordanii. Jego marzenia przyśpieszyły po dniu spędzonym z Krzysztofem Hołowczycem :) Udział w DUSTER CUP traktuje jako super przygodę połączoną ze sportowymi emocjami.

Co będzie dalej… czas pokaże.

Adam Binięda

Początek przygody od 2004 roku i startu w Rajdzie Młodych Peugeota. Pierwsze lata to starty w rajdach amatorskich za kierownicą Fiata Seicento Sporting. W 2009 odebrana licencja kierowcy rajdowego i starty w RPP (Rajdowy Puchar Polski). W 2010 wywalczony Szutrowy Puchar Polski w klasie NO. Kolejne lata to starty za kierownicą Suzuki Swift i Renault Clio, i stopniowa przesiadka na prawy fotel oraz starty jako pilot. Jednak pierwszy start na fotelu pilota zaliczony podczas Barbórki Warszawskiej w 2009 roku (Fiat 126p). W 2015 i 2017 zdobycie Pucharu Polski w rajdach Szutrowego Pucharu SzuterCup w klasyfikacji generalnej, w 2017 zdobycie także Mistrzostwa Łotwy w klasie „1600”, a w 2018 Mistrzostwa Polski w klasie HR4. W 2019 debiut w rajdach terenowych cross country u boku Boskiego Grabowskiego w zespole Hołowczyc Racing w cyklu Dacia Duster Elf Cup

Grzegorz Brzeziński & Mieczysław Sobkiewicz

Grzegorz Brzeziński

Swoją przygodę w motosporcie rozpoczął w 2014 roku na quadzie. Ma za sobą starty w dwóch sezonach rajdów Baja, gdzie sukcesywnie szlifował swoje umiejętności. Najbardziej docenia II miejsce w kategorii quad W Albania Rally 2016. Niemiła przygoda na torze wykluczyła go z treningów na dwa lata, jednak zamiłowanie do rywalizacji i motosportu sprawiło, że wrócił za kierownicę i w tym sezonie próbuje swoich sił w Dacia Duster Elf Cup.

Mieczysław Sobkiewicz

Z zawodu mechanik, ceniony serwisant i pomocnik wielu zawodników startujących w rajdach. Jego umiejętności docenili również najlepsi, cenieni na świecie zawodnicy, zapraszając go do współpracy w rajdach. Tacy jak: Rafał Sonik w Silk Rally 2019, Kamil Wiśniewski w Dakar 2018 oraz Arkadiusz Linder w Abu Dhabi Desert Challenge 2019. W tym sezonie po raz pierwszy próbuje swoich sił jako pilot, wykorzystując swoje zamiłowanie i wiedzę zdobytą podczas rajdów.